close

...

繼催淚彈亂飛的一夜,今天又哭到停不下來

小市民弱勢到只能求黑客救救香港

該保護市民的那些人去了哪裡?風涼地看著一切發生?

你們當初坐上這個位子,難道不是想守護人民?

我不知道怎麼辦,只想信那些顛倒是非黑白,踐踏女性,無恥無良無人性的人渣,統統有報應!!!

 

又控制唔到係咁狂F5 FB...

不習慣在FB發言,總覺得很揚很呃LIKE

但其實我好講:你班仆_真係會有報應!!!

當日D人和平坐係地,或高舉雙手示意冇武器,都可以彈8X粒催淚彈去攻擊D學生!!

而且D賤人收哂錢係度非禮女學生,言語性騷擾,又暴力拆野,搶哂D有心人捐既物資,你班_街反而護航呢D非法人渣?!!!

仲好冇意思話自己係人!!!話你地係豬狗都侮辱D畜生!!!!

我點都估唔到D咁黑暗既野會發生係香港!!!係網路畫面上活生生血淋淋,骯髒到令人作嘔!!!

 

見到好多平時唔講野既朋友都出左聲

人在做,天在看

好想衝出去但理智又叫我做埋手頭D野先...除左LIKE SHARE FB之外我真係唔知可以點,

體會到自己既渺小,都明白廣大抗爭既人心裡只有無助...

「救救香港」

就連可以對邊個吶喊出呢句話都唔知....

因為平時應該要照顧你,保護你既人已經全部變哂人渣!!!!...

心裡一片混亂複雜....

希望和平抗爭的人安好...希望天有眼,要今日收左錢做衰野既人,指使既人有報應...!

天祐香港。

 

 

 

心情反復不能平伏。

一直很喜歡香港。沒啥天災,沒地震沒火山爆發沒海嘯

雖然有人禍,但我也一直隻眼開隻眼閉,不怎關心

但到了今天看到了這些,看到黑社會可以光明正大出黎打學生同市民,警察唔救,而冇人可以救你。

看到一個傷痕累累,變得一片黑暗的香港...

心痛不已

我真係好眼淺既,見到學生喊住話自己俾人圍,守唔住物資,警察係去拉開佢,保護滋事者

見到個女仔話自己係旺角幫手搬物資,係街上喊左,然後有好多人安慰佢...

D眼淚就停唔到...

求下D失去良知既人,可唔可以快D搵返佢? 收埋D咁既錢,俾你有命享,你呢世都唔會安樂!

我知好難,但我想希望,想相信,真正愛香港,有良知的人會贏!

arrow
arrow
    全站熱搜

    foreverpig 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()